loading...
سیر تا پیاز
Erfan ahmadipoor بازدید : 42 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ من و بارون از بابک جهانبخش:

برای دانلود با کیفیت64 وحجم2مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود با کیفت128 وحجم4مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود با کیفیت192 وحجم5.9مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود با کیفیت256 وحجم7.8مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود با کیفیت320 وحجم9.7مگابایت کلیک کنید.

برای پخش انلاین روی کلید play بزنید.

کد اهنگ پیشواز ایرانسل این اهنگ:

۳۳۱۴۳۷۳     ۳۰۰ تومان    ۳۰ روزه

کد اوای انتظار همراه اول این اهنگ:

۳۱۴۵۷       ۳۰۰ تومان    ۳۰ روزه

توجه:ممکن است تعرفه هایی که الان میبینید تغییر پیدا کرده باشد.


متن اهنگ:

سراغي از ما نگيري نپرسي که چه حالي ام
عيبي نداره ميدونم باعث اين جدايي ام
رفتم شايد که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
کنارتو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالي نبود
احساس من فرق داشت باتو دوست داشتن خالي نبود
بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون
چشام خيره بنور چراغ تو خيابون
خاطرات گذشته منو ميکشه آروم
چه حالي دارم امشب بياد تو زير بارون
باختن تو اين بازي واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود
رفتم ولي قلبم هنوز هواتو داره شبو روز
من هنوزم عاشقتم به دل ميگم بساز بسوز
بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون
چشام خيره بنور چراغ تو خيابون
خاطرات گذشته منو ميکشه آروم
حالي داريم امشب بياد تو من و بارون


برای فعال سازی اهنگ پیشواز ایرانسل 4روش وجود دارد:

1-ارسال کد اهنگ به 7575

2-تماس با شماره777(شما با این روش میتوانید اول اهنگ را بشنوید و سپس فعال کنید) این شماره مخصوص اهنگ های پیشواز ایرانسل است و شما باید بر حسب چیزی که میخواهید دستورالعمل های لازم را انجام دهید و نمیتوان راهنمایی زیادی به دلیل پیچیدگی این سیستم و پیچیدگی سلیقه شما انجام داد.

3-اجرای کد(USSD)کد مقابل را در گوشی خود شماره گیری کنید:*777*4*کد اهنگ مورد نظر#

4-از طریق پورتال اهنگ پیشواز(پیچیده ترین راه)(شما با این روش میتوانید ابتدا به اهنگ مورد نظر گوش دهید و سپس خریداری کنید)توضیحات این روش زیاد است مثلا نحوه دریافت کلمه رمز  و... انشا ال.. در پست های بعد توضیح خواهم داد.

برای فعال سازی اوای پیشواز همراه اول ۴روش وجود دارد:

1-ارسال کد اهنگ به 8989

2-تماس با شماره9990(تماس رایگان است.)با انتخاب عدد(منوی خدمات غیرحضوری)وسپس انتخاب عدد3(دسترسی به سرویس های جدید)وبعد انتخاب عدد1(اوا های انتظار)وارد قسمت فعال سازی میشوید.دراین قسمت کد اهنگ مورد نظر را وارد کنید و سپس کلید مربع را بزنید تا سرویس اوا های انتظار با اهنگ مورد علاقه تان فعال گردد.

3-اجرای کد(USSD) کد مقابل در گوشی خود شماره گیری کنید:*111*221*کد اوای مورد نظر#

۴-پورتال اوای انتظار همراه اول(در این روش فقط میتوانید کد را دریافت کنید)

لطفا نظر یادتون نره!!
مشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفن
لطفا نظر یادتون نره!!
برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ را چطور ارزیابی میکنید؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتون میاد؟
    دوست دارید بیشتر کدام نوع مطلب رو در سایت قرار بدیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 6,259